Основними видами діяльності КП «Аква-сервіс» Великоберезовицькоі селищної ради є:централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, утримання будинків та споруд житлових приміщень, інші види діяльності: утримання будинків і споруд нежитлових приміщень, послуги інтернету, утримання транспорту, а також послуги, які фінансувалися селищною радою, а саме - послуги по прибиранню кладовища, прибирання місць загального користування (прибирання зупинок).
Основним завданням КП «Аква-сервіс» Великоберезовицької селищної ради є забезп ечення споживачів безперебійними послугами водопостачання та водовідведення , обслуговування обладнання, яке експлуатується на свердловинах, обслуговування обладнання, яке експлуатується на КНС, утримання будинків і прибудинкових територій згідно з правилами і нормам и технічно ї експлуатації житлово го фонду; забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання житлових будинків і приміщень; своєчасне проведення поточного ремонту.
На підприємстві працює 24 людини.
Статутний капітал підприємства станом на 1 січня 2021 року становить 1731, б тис. грн. Система водопостачання селища призначена для забезпечення питною водою населення, установ,організацій та підприємств. Всього свердловин є 8, діючих б і 2 резервних. Загальна потужність водопроводу становить 479 мз/добу.
Сис тема водовідведення складається із самопливних колекторів, каналізац ійно-насосноі станціі (КНС). Продуктивніть к аналізац ійно-насосної станції (КНС) стновить 342 мЗ/добу.
Житловий фонд складається з 17 житлових будинків, із них 755 особових рахунків .
Підприємство надає послуги по централізованому водопостачанн ю 2233 особових рахунків (із них багатоповерхівок 1971особових рахунків, будинки приватного сектора 262 особових рахунків) та 33 водокорис тувачів юриди чні організаціі, по централізованому водовідведенню 2468 особових рахунків (із них бага топов ерхівок 2153 особових рахунків, будинки приватного сектора 315) та 42 користувачів по водовідведенню юридичні організаціі.
Підприємство працює на загальній системі оподаткування, є платником податку на прибуток і ПДВ. Закупівля товарів і послуг, а також освоєння бюджетних коштів проходить через систему «ProZ orro».
За період з січня по грудень 2020 року було проведено контролюючими органами 7 перевірок, а саме:
1. Держав на служба Украіни з питань безпечності харчових продукт ів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужба в Тер опь1льськь1й обл. з 02.09.2020р. по 15.09.2020 р. (позапланова)
2. Державна служба Укра іни з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужба в Тернопь1льськь1й обл. з 07.09.2.020р. по 11.09.2020 р.(планова )-предм ет дотриман ня вимог санітарного законодавства
3. Управління Держ .праці з 07.09.2020 р. по 11.09.2020 р. (позапланова)
4. УДСНС Ук раіни у Тернопільській області з 16.09.2020 р. по 19.10.2020 р. (позапланова)
5. Управління захисту споживачів з 19.11 .2020 р. по 01.12.2020 р. (позапланова), накладено штраф в розмірі 85,00 грн. •
6. Тернопільське управління ГУ Держпродспоживслужби з 25.11.2020 р. по 26.11.2020 р. (позап ланова)-щодо дотримання вимог санітарного законодавства у сфері питноі води та питного водопостачання
7. ГУ ДПС в Тернопільській області - штраф 29,6 - за несвоєчасну сплату ПДВ за 2019 р.
Види діяльності |
2019 р. |
2020 р. |
||
|
Доходи тис.грн. без ПДВ |
Витрати тис.грн. без ПДВ |
Доходи тис.грн. без ПДВ |
Витрати тис.грн. без ПДВ |
Управління багатоквартирними будинками |
844,2 |
961,4 |
837,2 |
875,4 |
Послуги по централізованому водопостачанні І |
532,9 |
901,7 |
916,1 |
753,4 |
Послуги по централізованому водовідведенні |
1928,6 |
2052,3 |
2787,2 |
3154,9 |
Інші види діяльності |
90,3 |
168,2 |
526,8 |
596,8 |
Фінансова допомога |
250,0 |
|
342,0 |
|
Разом |
3646,0 |
4,0836 |
5409,3 |
5380,5 |
|
-437,6 |
|
28,8 |
|
- пдв 476 , 5
- рентна плата за користування надрами 54,1
- за спецводокористування 12,2
- фізико-хімічний та бактеріологічний аналізи води 25,2
- єсв 490,3
- податку з доходів найманих працівників 390,0
- військовоий збір 32,6
- заробітня плата 1742,5
- комісія банку 43,5
- за енергоносії 517,5
- за стоки КП «Тернопільводоканалу» 1656,1
- за використану воду вул Заводська ,Лугова,М икул 41,0
- послуги інформаційні консультативні, телекомунікаційні 14,1
- ремонт насоса з двигуном на КНС - 16,5
- гідродинамічне очищення та відновлення дебету свердловин №6 (Микулинецька 40 А) 58,6
- гідродинамічне очищення та відновлення дебету свердловин №7 (Микулинецька,6) 124,5
- гідродинамічне очщення фекальної каналізації по вул. Л.Українки 4,6,8 49,3
- відкачування стічних вод на КНС 15,1
- гідродинамічне очищення КНС 49,9
- поточний ремонт даху вул.Енергетична, З 98,0
- придбання насоса з двигуном на свердловини SpeFioni SXT619-13 в кількості 2 шт. 118,8 (один на свердловині №1, другий- в резерві)
- заміна вікон в адмінбудинку 35,0
- оплата штрафу за несвоєчасну сплату ПДВ 29,6
- дератизація 8,0
- ремонт лічильника на КНС 3,4
- повірка лічильника на КНС 1,7
- ремонт водяних насосів і двигунів 6,0
- заміна водолічильника на свердловині №5 3,6
- заміна електролічильників в кількості 2 шт до свердловин на (1,2,3) і (6,7) 1,2
- за навчання по техніці безпеки 2, 4
- медогляд працівників (слюсарів і машиністів) 0,7
- спецодяг 11,9
- атестаці я робочих місць 3,7
- канцтовари 6,4
- ремонт воріт кладовища 4,2
- чистка каналізац ійно го к олек тора 4,7 ( вул. Микулинецька)
- вивіз сміття ПП «Катруб» 5, 5
- прибирання кладовищ 73,9
- прибирання місць загального користування 40,5
- обрізання кущів, дерев, косіння, вивезення сміття, вивезення обпилляного гілля, вивезення листя, м атеріали для прибирання 75,0
- матеріали для ремонтних робіт в будиках , адмінбудинку 12.1
- проведення дезінфекцііт 8,8
- проведено весняне та осіннє хлорування мереж
- проведено профілактич ні заходи в каналізаційних колодязях ( щодня)
- ліквідовано 43 аварійних ситуацій на к аналізаційних м ережах, викорис тано матеріали для ремонтних робіт каналізаційної систем и, КНС 75,7
- ліквідовано 15 аварійних витоків води, ліквідовано 10 аварійних ситуацій на водопровідних мережах, використано матеріали для ремонтних робіт водогону,на свер дловинах, опломбування квартиних лічилників 47,1
- ліквідвано 51 аварійних ситуацій електромереж в будинках, на КНС та адмі нбуди нку використано матеріали для поточних ремонтів електрмереж, освітлення в будин ках та для ремонту в електрощитових в будинках із частковою заміною автоматів , відновлення освітлення підвальних приміщень будинків 8,3
- монтаж лавок біля підіздів будинків (вул. Енергетична 13, вул.Мик улинецька 36, пров. Микулинецький б, пров. Микулинецький 32)
- проведено дві інвентаризації , проведено списання основних засобів
- переукладено договори на послуги з централізовано го водо п остачан ня та централізованого водовідведення відповідно до Постанови №690
- приведено у відповідність з вимогами чинного зак онодавства колективний договір по підприємству
Директор. О.Я.Протасевич
Гол.Бухгалтер. Н.М. Головатюк