Для сучасного етапу реформування освіти в Україні характерним є вдосконалення змісту освіти, зростання обсягу необхідної інформації і зменшення часу, відведеного для її засвоєння.
Сьогодні більш якісні знання можуть бути отримані на основі інтеграції навчальних предметів. Ідея інтегрованого навчання завжди актуальна, адже сприяє формуванню цілісної системи знань і вмінь учнів, розвитку їхніх креативних здібностей та потенційних можливостей. Бінарні уроки вимагають ґрунтовної підготовки як вчителів, так і учнів – це одна з причин неможливості проводити їх часто. Але в той же час такий урок проводиться не заради зовнішнього ефекту, а для систематизації знань, формування переконань через поєднання предметів і є важливим етапом у формуванні світогляду учня, розвитку його мислення.
Саме такий бінарний урок хімії та географії на тему: «Вода: від молекули до океану» відбувся 16 березня на базі Буцнівського ліцею, в рамках методичного семінару-практикуму «Бінарний урок – нестандартна форма навчання з реалізації міжпредметних зв’язків, різновид інтегрованого уроку». Заняття провели директор, вчитель географії Буцнівського ліцею Роман Коляса та вчитель хімії Настасівського ліцею, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дмитро Гайдук. Урок присвятили Всесвітньому дню водних ресурсів, який відзначається щорічно 22 березня.
Під час уроку учні систематизували знання про Світовий океан, внутрішні води материків, властивості води та її значення в житті людини, пригадали про раціональне використання води, збереження водойм, експериментально досліди склад морської води. До заняття школярі підготували додаткову інформацію, зокрема, цікаві факти про воду, прислів’я та приказки.
До участі в семінарі запросили головного спеціаліста відділу освіти Тетяну Антимис, директорку Центру професійного розвитку педагогічних працівників Галину Василенко, вчителів закладів загальної середньої освіти Великоберезовицької селищної ради.