Відбувся Цифровий освітянський форум «Цифрові рішення задля якості освіти. Реалізація освітніх змін в Дії», ініційований Управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області.
Під час заходу, 22 червня, понад 50 учасників представили 38 з 55 територіальних громад області.
Великоберезовицьку громаду представили головний спеціаліст відділу освіти Тетяна Антимис та консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дмитро Гайдук.
З вітальним словом до учасників звернувся Іван Юрійчук, заступник Голови Державна служба якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, проректор з науково-педагогічної роботи Західноукраїнський національний університет, професор, доктор економічних наук, заслужений працівник освіти України Оксана Десятнюк, начальниця управління Служби Наталія Моравська.
Експерти, яких запросили до участі, спільно з учасниками форуму обговорили питання:
- Цифровізація процедур підвищення якості освіти через використання Інформаційно-аналітичну систему «EvaluEd», як цифрову технологію управління системою якості освіти та освітньої діяльності закладів освіти;
- Роль цифрових інновацій та синергія можливостей спільноти закладу освіти у формування STEM-орієнтованого освітнього середовища;
- Переваги віртуального навчальне середовище Moodle. Можливості розробки власної освітньої платформи закладу освіти
- Формування ефективної системи комунікацій з учасниками освітнього процесу – пріоритет розбудови безпечного і сучасного освітнього середовища закладу освіти
- Школа у смартфоні. Використання можливостей автоматизованих систем «Єдина школа», «Нові Знання» (NZ. UA) в організації управлінських процесів закладу освіти.
Учасники форуму зазначили, що успішна реалізація стратегічного курсу щодо цифрової трансформації освіти потребує міцної науково-методичної та нормативно-правової основи. Вони також погодилися, що дискусійні питання повинні обговорюватися з фахової точки зору, виходячи з практичного досвіду та кращих практичних прикладів впровадження цифрових аналітичних і управлінських систем у навчальний процес, STEM-освіти, визначення ролі цифрових комунікацій в організації освітнього середовища та розробки освітніх платформ для закладів освіти.